پیام تسلیت آیت الله آملی لاریجانی درپی شهادت اسماعیل هنیه-راهبرد معاصر
سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد واکنش محمدرضا عارف به شهادت اسماعیل هنیه قالیباف: ایران و جبهۀ مقاومت از خون برادر شهید خود نخواهد گذشت اطلاعیه جدید سپاه: پاسخ سخت و دردناک مقاومت در راه است آیت‌الله جنتی: جبهه مقاومت باصلابت‌تر به مسیرش ادامه خواهد داد دعوت شورای هماهنگی از عموم مردم برای حضور در تجمع امروز رهبر انقلاب: رژیم صهیونی زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت واکنش‌ها به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس پیکر شهید اسماعیل هنیه در تهران تشییع می‌شود واکنش مسعود پزشکیان به ترور اسماعیل هنیه

پیام تسلیت آیت الله آملی لاریجانی درپی شهادت اسماعیل هنیه

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 31
کد خبر: ۲۵۲۷۱۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت آیت الله صادق آملی لاریجانی به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

"وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ"

ملت شریف ما با تأثر و تألم فراوان خبر شهادت سردار مقاومت فلسطین جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را دریافت کرده است.

هرچند این شهید والامقام پس از سالها مجاهدت، مبارزه و پایداری در مقابل ظلم صهیونیستهای اشغالگر به آرزوی دیرین خود دست یافت، اما این حادثه‌ تلخ آنهم در حریم جمهوری اسلامی، همه ما را در سوگ خود نشانده و داغدار کرده است. قطعاً رژیم ددمنش صهیونی تاوان بسیار سختی خواهد داد.

اینجانب شهادت این مجاهد فی سبیل الله  که با سکوت مجامع بین المللی و نقض آشکار و پی در پی مقررات بین المللی  از سوی رژیم صهیونیستی به وقوع پیوسته را به امت اسلامی، به جبهه سرفراز مقاومت ، بویژه خانواده ها و بازماندگان ایشان تسلیت گفته و مغفرت و علو درجات آنان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

صادق آملی لاریجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام/تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده